niedziela, 25 listopada 2012

Ogłoszenie

Hej wszystkim.

Bardzo was przepraszam, że nic nowego tu się nie pojawia, ale nie mam siły, czasu ani weny żeby cokolwiek napisać.

Prawdę mówiąc jestem totalnie wykończona i ledwo ogarniam swoje życie. Nie chcę się o tym rozwodzić, w każdym razie wszystko mi się wali na grzbiet, więc o pisaniu póki co nawet nie myślę. Jestem tak cholernie zdołowana.

Nie ważne, znowu spamuję nieistotnymi rzeczami.

P.S. Oczywiście czytam waszą twórczość mimo, że czasem nie zostawię komentarza :).

Do, mam nadzieję, szybkiego napisania.

xoxo Kot z Marsa

1 komentarz:

  1. Wszyscy mamy czasem lepsze i gorsze dni, ja na przykład tych gorszych ostatnio mam sporo. Nie mam siły na nic, na rozdział brak wany, a wręcz zmuszam się do pisania co potem nie wychodzi na dobre. Ale nie martw się, będzie dobrze. Zrób sobie przerwę, odpocznij a potem na pewno już wszystko pójdzie lepiej ;) Życzę ci, żebyś miała napływ weny i szybko do nas wróciła ;3

    OdpowiedzUsuń