sobota, 2 listopada 2019

Nie wierzę, że wciąż tu jestem

Cześć wszystkim, którzy jeszcze jakimś cudem się tutaj znaleźli!

Nie wierzę, że wciąż mam dostęp do tego bloga. Ostatnio czyściłem starego emaila i myślałem, że usunąłem przez to konto na Bloggerze, jednak chyba powinienem dać sobie sprzed paru miesięcy przysłowiowy credit, bo jakimś cudem pomyślałem o tym blogu i zachowałem go :D. Yay!

Nie wierzę, że piszę także to, ale:

MCR wrócili!!!


Po tylu latach [6,7?]!!!!!!!

Moja nadzieja i wola do życia odżyły! A tym samym moja inspiracja na fanfiki, także miejmy nadzieję, że coś się jeszcze na tym blogu kreatywnego urodzi.

Tymczasem mam nadzieję, że wszystko u was ok. Tęsknię strasznie za 2014/2015, kiedy wciąż publikowało tu mnóstwo świetnych autorów i ogólnie społeczność frerardowska była w rozkwicie.

Mam nadzieję, że ktokolwiek tutaj powróci tak, jak zrobiło to MCR xD.

Ściskam was! <3

xoxo K.

2 komentarze:

  1. Specjalnie weszłam na bloggera, żeby zobaczyć, czy ktos coś dodał w szale radości powrotem xD Dobrze Cie tu widzieć! Ja tez tesknie za latami rozkwitu ficow, kiedy blogger tętnił życiem. Oby coś ruszyło

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Darsa!!!! Dobrze cię tu widzieć! :D Właśnie napisałem na twitterze, że tęsknię za twoimi opowiadaniami XD. Mam nadzieję, że coś odżyje, zobaczymy ale póki co jaram się i cieszę! :*

    OdpowiedzUsuń